marți, 26 ianuarie 2010

Operatiunea "Clatita"

Asa am serbat noi respingerea piesei lui Andrei din preselectia pentru Eurovision.O infrangere indulcita de faptul ca l-a surclasat pe Costi Ionita. :D

Am luat o reteta de pe net care ulterior a suferit diferite mutatii si am trecut la treaba.
Le-am pus pe toate intr-un castron ca in desenele animate si le-am amestecat.Am priceput repede cum sta treaba cu uleiul,cam cat si cum,si pentru o premiera au iesit chiar uimitor de bune.
Asta probabil pentru ca am pus suflet.Eu le-am intors in aer asa ca profesionistii,inca un pic si le faceam cu triplu salt si triplu tulup,Raluca le-a umplut cu multa gratie totul intr-o atmosfera intretinuta de Andrei si ambientata de propria lui melodie.

Pentru cei care inca mai sunt sceptici cum ca as sti sa tin o tigaie: Haaa! Uite aici dovada. :p






2 comentarii: