joi, 14 ianuarie 2010

Paranormal Activity


Cine n-are prieteni cu afinitati pentru filme de groaza,sa nu-si faca!

Prima jumatate a filmului mori de plictiseala si apoi de atac de cord. E interzis copiilor sub 18 ani si pe buna dreptate.
Daca nu ai un simt dezvoltat al detalii gen lenjeria patului nu se schimba pe durata a aproape 30 de zile,oamenii aia nu vin si nu pleaca de la nici o facultate,nici un servici, asa zisul demon care bantuie are urme de gaina gigant :D ...,chiar te prinde.
Noua ne-a ridicat parul pe maini,am tipat,ne-au dat lacrimile si apoi am plecat fericiti ca traim.

4 comentarii:

  1. Da Mada....am zis ca mor aseara....este un film prost, insa care te face sa urlii si iti creste numarul batailor inimi pe minut considerabil!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o leapsa la mine pe blog .....si un premiu la concursul meneaito ....take care

    RăspundețiȘtergere
  3. Ptr k ma pot numi o pers care sa recomande un film horror de calitate, pentru mine asta e PATETIC! acuma parerile deh... sunt impartite.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ella daca tu zici(ca esti in masura sa ... )asa o fi.
    Cat despre film am zis si mai sus ca e prost regizat,plictisitor pe alocuri dar a reusit sa ma sperie.Pe mine,pe cei cu care am fost,pe oamenii care apar in trailer.Poate suntem noi mai usor de speriat,poate e efectul de cinema.

    RăspundețiȘtergere