luni, 1 februarie 2010

P.S.

Voiam sa-i atasez postarii de dinainte o melodie.Si cum sunt o consumatoare a genului,dintr-o lunga lista intentionam sa selectez ceva de dragoste,simplu,despre bucuria de a o trai in doi…,in fine. Si gasesc in principal medodii triste care jelesc dragostea ,sau melodii deapre o dragoste atat de complicata de inca un pic si tre’ sa faci schite.Oricum nimic simplu,nimic frumos.
Si ma gandeam ca eu am crescut cu povesti care descriau dragostea ca fiind frumosa,armonioasa cumva sanatoasa.

Se vorbea despre o singura iubire.Una pe care o intalnesti odata si e cu cel care ti-e sortit,cu care traiesti pana la adanci batraneti totul intr-o atmosfera romantica precedata de un comportament moral,cavaleresc.

Astazi dragostea pare sa fi luat mai multe forme si nu implica neaparat un comportament moral,precum aia in care treci peste numeroase bariere conventionale de dragul modernului sau in cautarea specialului; aia in care iubesti dar te iubesti mai mult pe tine si pentru ca nu poti suporta ceea in ce te transorma pur si simplu te retragi; aia in care iubesti mai mult persoana decat ceea ce poate oferii ca si relatie si invers cand iubesti mai mult ceea ce iti ofera relatia decat ceea ce este persoana de langa tine; sau cea in care iubesti relatia in sine si faptul ca ai un receptor pt toate nevoile tale de a te exterioriza.

Tu ,cum iubesti?

5 comentarii:

  1. Nu iubesc, n-am iubit.
    ...sau poate doar ma iubesc pe mine. Nu stiu. Dar din cate tin eu mine, nu m-am placut nici pe mine o gramada de timp. Recent m-am invatat cu mine... adica am colcluzionat ca nu-s cel mai urat de pe planeta, nic cel mai prost... astea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iubesc după cum urmează: pasional şi incitant precum tablourile lui pablo picasso, stârnesc şi mi sunt stârnite sentimente de bucurie, linişte, tandreţe asemănătoare unei sinfonii de beethoven....şi in definitiv iubirea mea nu e greu de înţeles dar trebuie citită precum operele lui Paulo Coelho

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea e greu de inteles! Nu are definitii sau normalitati! Iubirea trebuie traita/simtita. Nu cred ca exista iubiri bune sau rele, poate exista iubiri si amagiri. Iubirea e intotdeauna buna/frumoasa; nu mereu impartasita; dar atunci cand e impartasita e acea IUBIRE; THE ONE!
    Iubirea nu are nou sau vechi e mereu actuala, iubirea nu are bariere pentru ca nu poate fi limitata; iubirea poate fi sau nu. Si dupa acel punct e toata stradania noastra de a-l depasi, chiar daca nu reusim niciodata! Pentru ca e punctul care desparte visul de realitate!
    Sugestie pentru melodia cautata http://www.youtube.com/watch?v=8kT7-J6RHgQ&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ador zapada si ma plimb adesea prin ninsoare abundenta si zapada, singur, deci cred ca nu tine de dragoste prea mult :)

    RăspundețiȘtergere