joi, 11 februarie 2010

Aer de acasa

Dupa trei zile de asteptat,de stiri cat pentru tot anul,am ajuns. Cu atata ninsoare,drumuri inchise,"acasa" tindea sa devina un paradis de neatins.
Nu inteleg cum se poate sa beneficiem de prognoza meteo pe o saptamana astfel incat sa stim ce planuri sa ne facem pentru week-end si cu toate astea ninsoarea reuseste de fiecare data sa surprinda autoritatile,culmea in plina iarna.
Cei care zilele astea au petrecut intre 12 si 24 de ore pe un drum de maxim 5,in conditii mai putin favorabile,ar fi trebuit sa fie premiati in autogara pentru ca si-au pastrat luciditatea asteptand in trafic atat timp.

In fine,am ajuns in oraselul meu mic si cochet.Aici timpul pare sa isi faca timp pentru tine.Dupa atat zbucium bucurestean ma simt ca in vacantza.

Atasez o parte din rezultatul a ceea ce se numeste mica mea pasiune,care imi ocupa timpul liber in ultima vreme,pentru cei curiosi.










Multumesc MRA!

4 comentarii: