sâmbătă, 27 martie 2010

"Psihologia barbatului porc"-Reply

E prima oara cand citesc ceva pe fabw si sunt in dezacord .Ba chiar ma irita in fiecare celula.Ma enerveaza mai rau ca un cos pe varful nasului gandirea asta narcisista,egoista,copilaroasa si primitiva.

In primul rand de la o femeie nu le poti avea pe toate (nu poate sa fie si iubitoate si sa te astepte cu ceva gatit cu drag si sa fie o fiara in pat cu miros de tocanitza in par;pur si simplu nu se pupa,este ori ,ori.In general nu le poti avea pe toate.E un fel de „Si cu dansa … si cu sufletul in rai.”

In nici intr-un caz nu se pune problema ca cineva trebuie sa multumeasca pe altcineva intr-o relatie.Suntem impreuna pentru ca ne atragem,ne e bine,ca pur si simplu ne intelegem,multe lucruri merg de la sine iar cele care nu merg merita atentie si un comportament maleabil pentru rezolvarea lor de dragul celorlalte.In nici un caz actiuni disperate pentru multumirea deplina a barbatului/femeii care oricum pe termen lung este imposibila.

In dragoste este vorba despre doi oameni care sunt impreuna de placere. Iar faza cu te simti atras de altcineva este perfect normal: e vorba mereu de nou ,mister...dar asta e diferenta intre oameni si animale.Oamenii au principii,valori,sunt fideli,morali s.a.m.d.Ca om iti asumi responsabilitatea,faci alegirile cele mai ok pentru tine si esti sincer cu cei din jur.Nu te scuzi si dai vina pe natura,nu arunci pisica si zici ca ea nu te-a multumit,pentru ca ea nu are datoria sa o faca.Poate fi un fel de „fa-ma sa vreau sa te fac fericit.” Tine de amandoi daca le este bine sau nu,chiar si in pat.

Nevoia de a experimenta cat mai multi parteneri in epoca asta chiar nu mai e o problema.Cartile s-au dat demult pe fata.Oamenii privesc din ce in ce mai mult asta ca pe o nevoie sau ca pe o placere de care n-au de ce sa se priveze si nu intotdeauna vor sa aiba o relatie.De altfel pentru sex nici nu-i nevoie de relatie.Relatia in sine ucide tot mai mult erotismul.

Si inca ceva: SI FEMEILE VOR SEX! Ba chiar mai mult ele au in 99,9 % din cazuri puterea deciziei in ceea ce priveste actul in sine,si e cu atat mai greu sa te abtii.Dar noi suntem ceva mai selective,mai rationale ,gandim in perspectiva ; suntem feminine. Depinde foarte mult cu cine si cum se intampla: poate fi extraordinar sau de-a dreptul ordinar iar noi suntem atente la diferenta.

In concluzie esti liber sa faci ce vrei atat timp cat nu faci pe cineva sa sufere.Pentru absolut orice exista intotdeauna persoanele potrivite.Trebuie doar sa le cauti.
Iar „barbatii sunt niste porci!”,nu se refera la ceea ce fac ei ci la cum o fac.A insela ,a trada ,a mintii,a crea iluzii,este de nepermis in coportamentul unui om in viata de zi cu zi si cu atat mai mult intr-o relatie unde impactul se amplifica.De aici probabil si vorba „Multa lume ,putini oameni!”

13 comentarii:

  1. "Relatia in sine ucide tot mai mult erotismul." iar apoi lipsa erotismului distruge relatia. Cand Ion da la buci si se uita pe sport.ro iar Maria bea cafeaua in timp ce si-o ia la ceasca.

    Excuse my french tho

    RăspundețiȘtergere
  2. Am stiut ca va veni si ziua in care nu vei mai fi de acord cu ce scriu :)

    Probabil ca nu m-am exprimat prea coerent, nu-mi dau valente de scriitor, dar mesajul meu este: nu sunt toti barbatii sunt porci si un barbat care este atras de multe femei si ar vrea sa se culce cu ele, NU inseamna ca e porc Adica porci sunt cei care sunt tentati de sexul opus? Asa simte, cu ce e vinovat?

    A, daca asta inseamna sa strice relatii si sa isi bata joc de alte femei, e cu totul altceva. Eu nu am zis: hai sa ne inselam toti si sa ne provocam suferinta. Stiu cum este sa te insele persoana pentru care ai fi facut orice, si nu recomand nimanui care nu a experimentat asa ceva.

    "De altfel pentru sex nici nu-i nevoie de relatie. Relatia in sine ucide tot mai mult erotismul." Sunt foarte de acord cu afirmatia asta. Si asta am incercat sa explic acolo, pe langa alte idei, faptul ca nu e imperativ sa avem relatii de 4ooo de ani cu cineva, pentru a ne simti bine sexual.

    Eu m-am saturat de femei sexiste care toata ziua buna ziua reneaga rasa masculina, ca toti sunt porci, toti sunt la fel, etc.

    Si cu toate aceastea, NU sustin ideea de a insela partenera! Nu am facut asa ceva niciodata, dar mi s-a facut inapoi. Si nu vreau sa-mi aduc aminte ce ocazii unice in viata am avut...

    Deci nu am inteles inca unde anume am gandit narcisist, egoist, copilaros si primitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Slayer: Depinde de amandoi.Daca nu mai au absolut nimic nou unul pentru altul,daca nu mai conteaza unul pentru celalalt e normal sa se intample asa si chiar sanatos.Inseamna ca acolo e probabil nevoie de un punct si un nou inceput.De ce sa ma oblig la ceva ce nu-mi place, nu merge si nu merita?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte corect, eu doar subliniam, nothing more

    RăspundețiȘtergere
  5. vb ca un preot, care a incalcat fix toate principiilr pe care ai incercat sa le subliniezi in acest articol. Rusine ! fatarnicia te caracterizeaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Anonim Esti atat de previzibil incat nici faza cu anonimatul nu-ti iese. Eu sunt un om care isi asuma responsabilitatea pentru ceea ce scrie iar tu esti...nimic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuză-mi intruziunea în conversație, dar mi-a atras atenția articolul tău. Citind și articolul lui cristi de pe fabw, am văzut două perspective ale omului din ziua de azi asupra unei relații și asupra persoanelor de sex opus și rolul lor într-o relatie, ceea ce mi s-a parut foarte interesant, pentru că relevă pentru a mia oară gândirile diferite ale unui barbat și ale unei femei. Într-un fel mă doare să văd că omul secolului 21 gândește așa, dar pe de alta parte e o oglindire adevărată a realitătii așa că va trebui să mi-o asum. Pot să spun că articolul tău mi se pare poate puțin mai apropiat de mine, ca persoană, deși recunosc sunt exprimări care mă fac să cred că nu esti francă în ceea ce spui, sau că eventualele tale principii nu sunt chiar atât de profunde pe cât ți-ai dori.
    În primul rând spui că de la o femeie nu le poți avea pe toate, că poți avea doar parțial, frânturi din ceea ce ai vedea într-un ideal feminin. În realitate nu e așa. Atunci când iubești pe cineva, chiar dacă ești o femeie sau un bărbat, atât timp cât iubirea e veridică și autentică iubești persoana respectivă cu suficiențele ei, în mintea ta orice defect se transformă în calitate și vezi în gesturile și privirile ei perfecțiunea. Singura condiție este să existe iubire adevărată. Iar iubirea adevărată nu moare niciodată, nu ajunge să se perimeze în timp, așa cum aparent se întâmplă în societatea noastră...iubirea adevărată dăinuie în timp, și, deși unii neagă asta, iubirea chiar ține de foame și de cald...Spuneai că în dragoste e vorba despre doi oameni care sunt împreună din plăcere. Aici sunt total în dezacord. Acolo unde există doar plăcere, acolo nu e dragoste, ci doar atracție fizică, o atracție pe care nu poți construi o relație durabilă, ci, cel mult, ți-o poți satisface instinctual pentru o perioadă de timp. Iubire inseamna mai mult decât atât. Înseamnă comunicare, înțelegere, atracție și la alte niveluri decât cel instinctiv, înseamnă respect...iubești cu adevărat doar atunci când, introspectiv, realizezi că ții mai mult la ființa iubită decât la propriul eu. Iubirea înseamnă fericire, iar fericirea înseamnă împlinire, nu plăcere. Și în ultimul rând nu sunt de acord cu termenul de SEX. Văd că l-ai folosit vehement...chiar ai vrut să impui o idee...Dacă toate femeile vor sex, atunci e de înțeles de ce bărbații caută sexul. Știi cum e, e de vină și bărbatul "că e porc", dar sunt de vină și cele care ridică fusta, pentru "că le place sexul". Tu ai spus-o. Ai găsit singură motivul pentru care bărbații sunt niște porci. Și acum, poate că nu e vina lor. E vina societății în care trăim. Acum se vorbește doar despre SEX, de parcă ar fi ceva moral și corect să-l practici. SEX-ul e un mod de a-ti satisface un simplu instinct animalic, fără a te controla,e o formă profund demitizată a iubirii. Și deși cele două poate îți par atât de apropiate ca și înțeles, eu sincer cred că SEX-ul e cel mai mare dușman al iubirii...
    Poate că ce am scris eu pe aici e și lung, și stupid, și inadecvat publicului tău...uneori mi-e greu să mă fac înțeles într-o lume în care omul nu mai e om, e doar un animal guvernat de instincte, care alearga prin timp mai repede decat îi poate alerga sufletul, și oprindu-se odată din alergat constată că l-a pierdut pe drum...E păcat că nu mai avem conștiință...că nu mai avem principii...că nu mai avem nimic din ceea ce ne făcea oameni...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Mike Angel: In primul rand mi-a facut placere sa te citesc. De asemenea,nu ma astept ca toata lumea sa-mi impartaseasca ideile,ba chiar e interesant sa le afli si pe ale altora.
    Sustin in continuare,cu riscul de a ma repeta,ca de la o persoana nu le poti avea pe toate,in general perfect nu exista.
    Dragostea,intr-adevar,reuseste sa faca asta pentru o perioada de timp.Si subliniez o perioada de timp.Nimeni nu a trait fericit,alaturi de o persoana perfecta si eventual pana la adanci batraneti,decat in basme...,e mult de scris.
    Problema se punea in feul urmator: Cristi aduce in discutie la un moment dat: "Da, există situația în care tu i-ai oferit totul și el s-a culcat cu alta. Și ce dacă?…Se tot vorbește de păcatul trupesc, dar ce păcat e când doi oameni se simt bine împreună?" si de aici se naste postul meu. Nu cred ca e nimic grav in a fi atras de o alta peroana si implicit in a-ti dori sa faci sex,e grav in schimb sa inseli. Dupa articolul meu Cristi a mai schimbat ceva in al lui in ideea ca nu s-a facut inteles si am ajuns amandoi la un punct comun, de altfel si cel mai important,acela ca inselatul nu este justificabil sau scuzabil.
    Vorbesti foarte mult despre iubire.In opinia mea iubirea adevarata se gaseste odata in viata si asta daca esti norocos.In rest avem simpatii si relatii cu oameni care ne sunt dragi,cu care ne intelegem sau ne placem.
    Am folosit cuvantul placere ca oponent al nevoii,fortarii de orice fel.Nu m-am referit la placere ca fiind superficiala.Este poate greseala mea de exprimare sau a ta de perceptie.
    Si da,poti sa pui mainile la ochi si acum cand sustin ca si femeile au cam acelesi nevoi hormanale ca si barbatii care implica sex. Se spune ca oamenii vad si cred ceea ce vor.De la fraza mea care contine cuvantul asta, care in sec 21 inca mai creeaza controverse desi el este prezent in viata oamenilor inca din cele mai vechi timpuri,ai incetat sa mai vezi continuarea.
    Observ ca blamezi sexul.Eu sustin ca doar felul in care in practici stabileste daca el eate moral sau imoral.Si de aici concluzia mea ca barbatii sunt porci nu pentru ceea ce fac ,ci cum fac. Si ca sa intelega tot omu’ :daca barbatii inseala, DA sunt niste porci!

    RăspundețiȘtergere
  9. Știam eu și am zis că nu e locul potrivit să-mi expun eu principiile de viață:). Mă bucur totuși că ai încercat să mă înțelegi, chiar și a încerca spune multe despre un om:).
    Ai dreptate când spui că perfecțiunea nu există. Și asta pentru că nu știm noi unde să o căutăm. Pentru că ne formăm stereotipar concepte despre idealitate, și mereu comparăm orice întâlnim în jurul nostru cu acel model perfect din mintea noastră. În felul ăsta niciodată nu vom afla perfecțiunea...Un mare filosof neamț spunea că cineva nu poate fi perfect dacă n-are cel puțin un defect...pentru că ar însemna că i-ar lipsi ceva și și-ar pierde din perfecțiune. Eu rămân la ideea că iubirea e cea care te poate face să vezi perfect oamenii, ființele sau orice iubești. Și asta pentru că perfecțiunea prin natura ei e subiectivă, și fiecare o percepem diferit.
    Tot continui să vorbești despre sex și satisfacerea unei atracții fizice de altfel împărtășite ca fiind ceva normal, firesc, ceva moral atât timp cât nu apare trădarea. Aș fi de acord cu asta dacă ai fi folosit în loc de sex, iubire. Sexul e un trademark, un brand al societatii noastre. E un instinct pe care trebuie sa ni-l satisfacem doar atunci când trebuie, nu să-l promovam și să-l ridicăm în slăvi ca fiind un mod de viață. Dacă am trăi într-o lume în care toți s-ar ucide între ei, atunci instinctul criminal n-ar mai fi filtrat de subconstient, ci ar deveni ceva firesc. Așa se întamplă acum cu instinctul sexual, de atracție față de sexul opus. A devenit ceva legitimat de societate, ba chiar promovat. Mai multacum se promoveaza sexul cu mai mulț parteneri, sexul cu persoane de același sex...și uite cum sex-ul tău capătă forme pe care sunt sigur că și tu le dezavuezi. Iubirea însă, e altceva. Și iubirea ține o viață întreagă, e permanentă, dacă e adevarată. Și aici nu e vorba de noroc cum spui tu...nu trebuie să ai noroc să găsesti o iubire adevarată. Problema e că omul a uitat să iubească...e atacat cu forme mai atractive ale iubirii, cum e sexul, și le acceptă pentru că sunt mai ușoare, mai rapide...și poate chiar mai puțin stressante...mult mai suitabile pentru secolul vitezei...Citeam o carte a lui Puric odată și avea o chestie interesantă acolo. Spunea așa:”atunci când englezii au ocupat America, au luat indienii de pe coasta de est a Americii i-au suit în tren și au mers cu 50 de km pe oră, și apoi i-au dat jos din tren și i-au pus să se suie pe cai. Iar ei au spus nu. Intrebați de ce, au răspuns : Așteptăm să ne vina și sufletul". E imaginea perfectă a societății noastre...alergăm mult prea repede și sufletul nostru se pierde undeva...de multe ori nici nu ne dăm seama unde...pur și simplu ne trezim cu el pierdut... Și fără suflet nu poți iubi, dar ce-i drept, poți face sex...
    În concluzie, da, bărbații sunt niste porci, atât timp cât limitezi generalizarea asta. Au fost și vor fi mereu. Dar dacă n-ar fi fost și apetitul femeii pentru sex, nu cred că ar fi avut vreun motiv să fie numiți așa. De multe ori da, femeia e cea care ia decizia cu privire la act în sine, însa în majoritatea cazurilor nu e nimic rational în aceasta decizie, mai ales dacă femeii respective, la fel ca și bărbatului, i s-a stins și ultima lumânare a conștiinței.

    RăspundețiȘtergere
  10. Desi per total imi place cum gandesti ( ;-) ), am niste amendamente de facut:

    "Oamenii privesc din ce in ce mai mult asta ca pe o nevoie sau ca pe o placere"

    - daca e o nevoie, nu prea are cum sa fie o placere. e ori una ori alta.

    "Relatia in sine ucide tot mai mult erotismul."

    Relatia in sine ESTE erotism. Altfel n-ar mai avea de ce sa se numeasca relatie.

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Vlad: sunt bine venite si amendamentele tale.

    Vorbesc despre actul in sine si despre nevoile hormonale.

    Exista nevoie in a o face si exista placere in cu cine.

    Relatia presupune apropiere de multe ori se ajunge pe nesimtite la una chiar sufocanta.Erotismul presupune mister,pasiune si exista in relatii la inceput iar apoi se pierde pe parcurs odata ce isi face loc obisnuinta,rutina.

    RăspundețiȘtergere