miercuri, 17 martie 2010

"Ce nu iti place la Romania?"

Asta e titlul si motivul unui video pe care l-a postat George,iar eu sunt incantata sa vad ca exista initiativa,minti care observa si mai au vlaga sa se indigneze.

Am sa contribui cu pareri poate nu atat nationaliste ci mai mult generale despre lumea in care traiesc si pe care o impartim,despre oameni.

In primul rand ma irita expresiile gen "Traim in Romania...si...!", asta ar tebui sa scuze nesimtirea,superficialitatea,furtul ,coruptia s.a.m.d.Asta inseamna comoditate si resemnare.

Ma deranjeaza si pe mine multe: de la penibilul din parlament,pana la imbrancelile din tramvai.Ma enerveaza pana si prostul gust.Si nu ma refer la cei care o fac din lipsa de resurse financiare ci la cei care au indeajuns incat sa si puna toate sclipiciurile,paietele,margelele,culorile pe ei de parca zici ca numai ce au jefuit o taraba.

Ma enerveaza si ca din anumite privinte unii sunt prea saraci ca sa fie educati.

Si de asemenea nu pot sa sufar atitudinea oamenilor indiferenti.

Romania sunt eu,esti tu,in fiecare zi,de dimineata pana seara (inclusiv atunci cand nu te vede nimeni).
Este produsul cauza si efect pe termen lung.

Un comentariu:

  1. Pe mine mă enervează faptul că dacă timp de 50 de ani am cenzurat/închis valorile, de 20 de ani le ignorăm şi promovăm botoxul, neuronii obosiţi, frustraţii sexuali ş.a.m.d NON VALOAREA este peste tot

    RăspundețiȘtergere