duminică, 12 septembrie 2010

China

Woau! Imi pot accesa blogul si pot chiar sa si scriu; asta trebuie sa fie o minune.Probabil comunistii astia sunt ceva mei permisivi duminica :P.
Dupa cum se poate intelege inca din titlu sunt in tara capetelor negre si a ochilor alungiti atintiti aproape infiorator inspre tot ceea ce e diferit,in tara unde toti par a fi rude cu Jackie Chan,in tara in care am inteles ca mancarea poate sa miroasa foarte urat si sa arate de a dreptul...(am sa atasez niste poze convingatoare).
Mai am de stat 2 luni juma' si sper sa rezist:D.
In drum spre China,care by the way a durat 15 ore, am trecut prin Munchen,si am fost placut impresionata de ospitalitate de curatenie si discplina.Un aeroport cu pereti de scticla fara pic de praf,toalete imaculate,tonomate de ceai,cafea,cappuccino la tot pasul gratis ,ce sa vezi, nu se imbulzea nimeni.Imi venea sa fac poze ca la muzeu.
Iar cu asta m au cucerit definitiv:

Oamenii astia trebuie sa aiba umor.In caz ca vrei sa te rogi mai cu spor sa nu te nimeresti pe acelasi zbor cu vre-un arab care sa-si doreasca 70 de virgine.Prea mult.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu