sâmbătă, 10 aprilie 2010

Deci,sunt premiata!



Premiul vine de la Balauru' si are si indicatii:

1. sa postezi premiul : i'acata-l
2. sa spui din partea cui este oferit : am zis mai sus
3. sa oferi premiul altor 12 prieteni : pfiu ce gasca de oameni

Rallu -pentru cand te intorci din vacanta
Andrei-ca si asa tu scrii numa' ce vrei,ia d'aici
Slayer-daca mai exista pe aici,ca sa fim chit
No'Mo-ca-s curioasa ce o sa raspunda
Mihai-ca as vrea sa-i rastalmacesc si eu putin vorbele :D
Cristi-asta pentru cand o sa te plictisesti in Germania

Si cam atat din oamenii pe care ii stiu pe blog.

So,imi place:

-cand gatesc si nu dau pe toti peretii...:D ,mda

-cafeau si as bea-o dimineata,la pranz si seara;imi place mirosul si ideea in sine de relax si taclale
-sa am cate ceva de facut constructiv
-sa-mi petrec timpul cu ei,se stiu,nu cred ca pot sa restrang totul la un cuvant
-iubesc natura,aerul de inceput de zi dimineata,norii pufosi si jucausi si zecile de culori de pe cer la apus
-muzica, in fiecare zi o descopar
-Minulescu
-sa o aud pe Ralu zambind ;)
-sa vreau si sa cred ca se poate
-sa ma uit la filme
-sa mai citesc pe aici ganduri
-sa ma plimb

Si poate suna prea mult,imi place cam tot ceea ce fac de dimineata pana seara :)

http://www.youtube.com/watch?v=hpLhr9RggcA

2 comentarii:

  1. Apreciez faptul ca m-ai trecut in lista ta :)
    Am sa scriu aici ce imi place, dar nu promit ca voi da continuare lepsei, de data aceasta.

    1. Premiul este postat mai sus;
    2. Premiul vine de la tine, Madalina (http://meddinna.blogspot.com/)
    3. Inca nu am definit 12 prieteni in blogroll, dar este ceva ce voi lua in considerare, incepand cu tine :)
    4. Astfel, imi place:
    - iarna: ador zapada, iar frigul este pentru mine un factor irelevant; as vrea sa fie zapada mereu;
    - primavara, mai ales aroma florilor din copacii abea reveniti la viata si mirosul de iarba uda;
    - berea: o consider cea mai mare inventie de pe planeta noastra, posibil chiar si din galaxie;
    - imi place sa joc fotbal, extraordinar de mult;
    - ma fascineaza psihologia umana si domeniul dezvoltarii personale;
    - imi place sa pun putin vin peste gratarul care se face la iesiri in natura;
    - natura si energiile regenerabile;
    - imi place incaltamintea fara sireturi;
    - ador mirosul pielii feminine cand face dragoste, este inegalabil;
    - domeniul IT, marketing, cinematografie, ingineria mediului, astronomia;
    - imi place ca multi oameni gandesc tot mai deschis;
    - ador sa fiu tinut in brate si mangaiat pe spate;
    - iubesc pasiunea si tot ce tine de ea;
    - provocarile: imi arata mereu cat de multe putem realiza, mai ales atunci cand totul pare imposibil;
    - laptele cu cacao si cozonac;

    Si multe, multe altele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. capricios,face numai pe jumatate,leu :D

    RăspundețiȘtergere