miercuri, 21 octombrie 2009

Top five "Nu inteleg!" at 6 AM

O data pe saptamana ma trezesc in jur de cinci si e deja prea mult.Cumplit sa te dai jos din pat,cumplit sa poti concepe cum ajungi la ora asta la facultate...De-a dreptul infiorator.
Dupa o lupta asidua castiga ratiunea,si pentru ca nu am buton decat pentru volum la iPod,observ. Si nu inteleg!
Nu inteleg:
* de ce e asa de frig la 6:30 si nici o explicatie nu-mi e de folos,
* de ce se sprijina unii pe barele de sustinere ale tramvaielor de nu mai ai de unde sa te tii,in cazul in care de abea incapi de aglomeratie,
* de ce isi rod oamenii unghiile (in tramvai vezi multe maini :D),
* de ce isi rad unele sprancenele ca sa si le tatueze si sa arate de parca s-ar fi dat cu carioca,
* de ce nu exista cafea decofeinizata instant,apropo de faptul ca datorita cafelei de dupa amiaza am adormit tarziu si m-am trezit cu atat mai greu.

In fine,ganduri demne de 6 dimineatza.E greu sa gandesti normal intr-o situatie anormala.

3 comentarii:

  1. he, he, he! pai cine tinea aseara teoria cu bucuria trezitului de dimineata?
    faza cu unghiile e tare. adevaru' e ca si eu ma uit la detalii de genu'.

    RăspundețiȘtergere
  2. E scoasa din context.Gasesc bucurie in a ma trezi motivata.Frigul si facultatea...deci,nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cafea d-aia si eu vreau. Prin baruri, bodegi si cafenele nu prea exista deloc. Imi ramane sa ma multumesc doar cu mirosul.

    RăspundețiȘtergere