vineri, 18 septembrie 2009

Astazi "NU!"

M am trezit atat de revoltata.Impotriva cafelei care iti ingalbeneste dintii,care provoaca dependentza si de parca n ar fi de ajuns in exces mai micsoreaza si sanii.Asta cu excesul nu m a lamurit.Intr o lume atat de relativa...
Mi am facut un ceai.
Nu mi fac nici un plan pentru azi.Nu mi trebuie.Vreau sa vina lucrurile de la sine.Si daca nu vin si mai bine.Nu mi ar strica putina liniste.Aia in care iti auzi inima batand si gandurile prind glas.Astept de mult sa am o intalnire cu mine.Sa mi trag 2 palme,sa ma apuc de guler si ca intr o discutie mama fiica sa ma intreb "Ce faci cu viatza ta?,Tu nu vezi ca eu iti vreau binele?,Iar tu ce faci?" Nu,nu ma droghez, nu m am apucat de baut,nici de femei :P. Imi dau tarcoale niste ganduri asemeni ielelor,iar drumul pe care as fi vrut sa merg nu mai e atat de vizibil.Totul e incetosat,incert,iar eu sunt haotica.Iar chestia asta cu luatul deciziilor ma omoara!!!
Dar astazi "NU!".Nu iau decizii,nu ma gandesc.
As vrea doar sa ma ascult.

12 comentarii:

  1. Da, si eu as vrea sa am timp de asa ceva. Astept salivand ziua in care o sa-mi inchid telefoanele, sa nu intru pe net... sa ma fac ca nu sunt acasa. De fapt... nu "ziua", ci "zilele". Imi trebuiesc cel putin vreo 2-3.
    Dar faza urata e ca m-am invatat cu agitatie. Cand sunt singur, mi-e frica. Cand e prea liniste, imi aud inima cu bate (exact ce zici tu), dar asta ma sperie... si incepe sa bata din ce in ce mai repede. Si de-aici incepe cercul vicios.
    Mi-ai adus aminte de ceea ce zice Kase-O in piesa "Cantando", recte "voy a tomar de todo, menos decisiones" :)
    Pa!

    RăspundețiȘtergere
  2. cafeaua micsoreaza sanii? what? say that again!?! tigari vax, cafea nema, femei nici atat...
    he he he. remember ca noi azi am baut cafea? iar cu sosetele in sutien diseara! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. post ul l am scris ieri,l am publicat azi.ma bucur sincer ca nu mai stie nimeni de sosete. :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte placut si liber felul in care iti transpui fluxul gandirii in scris. Ai talent :)
    Si eu scriu, dar mai putin narativ, mai mult reflectii:
    http://midnightwind.wordpress.com/
    sper sa iti placa :D
    Ps: te stiu de pe Neogen :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur sa observ ca e de bun augur contul de pe Neogen. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai hai sa-ti zic aici, ca pe postarea mea nu cred ca mai ajungi.
    1. Scriu dragut? Ma bucur sa vad asta. Totusi, nu scriu pentru tine, Yayo, Nikol, X, Y sau cine ma mai urmareste pe mine. Scriu pentru cine vrea sa ma citeasca. Scriu sa ma descarc... scriu sa ma amuz... terapie gen :)
    2. Postarile noi nu-s cele cu care ma mandresc cel mai mult. La mine, mi-a placut perioada februarie-martie. Deci... cele mai vechi postari. Daca te intereseaza, uita-t peste ele.
    3. Detaliat? Nu scriu carti ca sa vand... nu scriu ca sa-mi pun reclame pe blog. Ti-am zi mai sus de ce scriu. Probabil e detaliat, probabil nu... viata mea e facuta din detalii. In general, nu doar scriu detaliat, ci si vorbesc cu multe detalii. Imi place ca lumea sa stie fix despre ce vorba.
    4. Oricum... daca vrei sa ma citesti, incearca postarile mai vechi. Poate nu-sasa detaliate, si parca-s mai "cu substanta". Mersi

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-o lua in nume de rau dar nu Octavian Paler a scis acele "Am invatat" ci Kathy Kane Hansen.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, textul ala a circulat pe internet precum cartile lui Coelho si Dan Brown prin metrou si trileibuze.
    http://blog.citatepedia.ro/?s=paler+kathy

    RăspundețiȘtergere
  9. http://octavianpaler.ro si eventual la search "Am invatat".Am gasit mai multe surse fie ele si eronate pt Octavian Paler in comparatie cu Kathy Kane Hansen.
    Pentru linistea mea sufleteasca am sa fac un drum la biblioteca.

    @No Mo'
    Nu trebuie sa te justifici.Ajung pe site ul tau,te citesc,de aici si comentariul.

    @Alienad
    Iti multumesc pntru buna intentie.Daca stiam ca oamnii iau initiativa doar la greseli "greseam" mai des.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta cu "greseam ma des" a fost deep shit :)

    Ma justific? N-am vrut... dar n-o s-o mai fac vreodata. Daca ajungi acolo si ma citesti... e ok. Daca nu, iarasi e ok.

    Mai scrie si tu ceva p-aici... mai "gresete" cu ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  11. As intreba de ce e "deep shit" dar nu stiu daca are rost. ;)

    RăspundețiȘtergere