vineri, 26 iunie 2009

regele moare,dar ramane muzica


Astazi se scrie istoria.Astazi se mai naste o legenda.
Cand zic Michael Jackson imi vin in minte videoclipuri precum Earth song,Thriller, They don t care about us ,You rock my world,Dirty Diana si preferatul meu Black or withe. Intotdeauna mesaje puternice si profunde.
Nu am repetat niciodata in fata tv ului miscarile si totusi m am trezit de multe ori imitandu l .venea neintarziat si celebru l”Iii Hooo!”.cred ca toti care l am ascultat il avem in sange.
Putin efeminat,controversat si foarte bun intr ale muzicii ne a cucerit . N am inteles niciodata de ce avea pantalonii scurti si era mai mereu rujat dar sunt convinsa ca si asta facea parte din farmecul lui.

E o tragedie ca a plecat dintre noi asa curand si atat de neinteles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu